Regulamin rezerwacji

  • 1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
  1. System rezerwacji Domowa Stolarnia prowadzony jest przez
    Domowa Stolarnia Paweł Jakubowski wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr REGON 021466788, nr NIP 8971719614
  • 2. KONTAKT
  1. Adres warsztatu:
    Domowa Stolarnia
    ul. Hubska 6
    50-502 Wrocław
  2. Adres poczty elektronicznej: kontakt@domowastolarnia.pl
  3. Numer telefonu: +48 732-010-861
  4. Konsument może porozumieć się z Przedsiębiorcą za pośrednictwem adresów i danych podanych w niniejszym paragrafie.
  • 3. DOKONYWANIE REZERWACJI
  1. Użytkownik dokonuje rezerwacji na wybrane warsztaty za pomocą Systemu Rezerwacji.
  2. Użytkownik dokonuje wyboru systemu płatności za wybrane warsztaty.
    a) W przypadku wyboru płatności poprzez system Przelewy24 opłata dokonywana jest natychmiastowo.
    b) W przypadku wyboru płatności poprzez przelew Klient zobowiązuje się do dokonania płatności w terminie umożliwiającym weryfikację opłaty przed dniem rozpoczęcia warsztatów.
  3. Domowa Stolarnia zobowiązuje się do weryfikacji opłaty oraz poinformowania Użytkownika w ciągu 24 godzin od otrzymania opłaty. Informacje na temat pomyślnego dokonania rezerwacji odbędzie się drogą mailową, na adres podany przez Użytkownika w formularzu rezerwacji.
  • 4. ODSTĄPIENIA OD REZERWACJI I REKLAMACJE
  1. Konsument ma prawo odstąpić od rezerwacji w terminie do 2 dni przed datą rozpoczęcia warsztatów. Odstąpienia po tym terminie będą rozpatrywane indywidualnie.
  2. Domowa Stolarnia zobowiązuje się do zwrotu kosztów rezerwacji Użytkownikowi w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia rezygnacji, a 100% kwoty zapłaconej za rezerwację zostanie zwrócona na konto  Użytkownika, z którego została dokonana opłata.
  3. Domowa Stolarnia zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych Użytkownika w momencie jeżeli odstąpienie od rezerwacji nastąpi z adresu e-mail innego niż podanego przy momencie dokonywania rezerwacji lub jeżeli użytkownik wskaże konto do zwrotu inne niż użyte przy rezerwacji.
  4. Wszelkie reklamacje można zgłaszać pod adresami i telefonami kontaktowymi. Reklamacje powinny zawierać opis oraz powód zgłoszenia reklamacji. Domowa Stolarnia ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Uczestnika uznane zostało za prawidłowe.

Wszelkie informacje można uzyskać pod adresem e-mail oraz nr telefonu:

kontakt@domowastolarnia.pl
+48 732-010-861

%d bloggers like this: